Úvodní stránka/Úřední deska

Úřední deska

Úřední hodiny o prázdninách

02. 07. 24  8.00 – 10.00
04. 07. 24  8.00 – 10.00
16. 07. 24  8.00 – 10.00
30. 07. 24  8.00 – 10.00
06. 08. 24  8.00 – 10.00
26. 8. – 30. 8. 24  8.00 – 11.00

Mgr. Milan Kučera

ředitel školy

Výzva k předložení nabídky malého rozsahu. Výzva v pdf zde. Specifikace zde.

Ukončení školního roku 2023/2024 a vydání vysvědčení: 21. 6. 2024
Od 24. 6. 2024 do 28. 6. 2024 bude vyhlášeno ředitelské volno.

Zahájení školního roku 2024/2025: 2. září 2024

Vážení rodiče,

před onemocněním Covid-19 se měl na ZŠ Sever rekonstruovat prostor šaten. V současné době se vedení školy ve spolupráci s TS HK rekonstrukci podařilo realizovat. Tato rekonstrukce bude zahrnovat kompletní výměnu odpadů, elektroinstalace, budou položeny nové lité betonové podlahy…, bude prováděna v šatnovém prostoru a v jednotlivých přístupových chodbách až k ústí jednotlivých pavilonů (U10, U5,U12, tělocvičny, dílny). Součástí bude i kompletní rekonstrukce toalet v tomto vytyčeném prostoru!

Datum zahájení rekonstrukce: 24. 6. 2024

Datum ukončení rekonstrukce: konec listopadu 2024

Družinové děti mohou samozřejmě pokračovat v docházce v době vyhlášení ředitelského volna. Rodiče budou včas kontaktováni, zda družinu v této době využijí.
Celá rekonstrukce bude časově, organizačně a technicky náročná (umístění náhradních toalet, oddělení pracovníků stavby od žáků), ale výsledek bude stát za toto omezení.
Kromě této rekonstrukce se v období prázdnin vybuduje přístřešek, který bude navazovat na vchod do ŠJ. Rodiče, kteří čekají na své děti, budou částečně kryti před nepřízní počasí.

Mgr. Milan Kučera

Informace pro oznamovatele protiprávního jednání podle zákona č. 171/2023 Sb.
Prohlášení o implementaci Směrnice EU o whistleblowingu.

Informace pro oznamovatele protiprávního jednání podle zákona č. 171/2023 Sb.
Prohlášení o implementaci Směrnice EU o whistleblowingu.

Formulář pro oznamování protiprávního jednání

Rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání od školního roku 2023/2024

Rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání od školního roku 2023/2024

Výzva k předložení nabídky: veřejná zakázka malého rozsahu. Nákup 30 ks chrombooků a nabíjecí skříň pro 30 chrombooků. Podrobnosti v příloze.

Výzva k předložení nabídky

Specifikace nabídky

Rozpočet na rok 2021 až 2024

Rozpočet ke stažení

Průkaz energetické náročnosti budovy

Energetický průkaz ve formátu PDF

GDPR

Další důležité informace

  • 12. 6. 2024

    Úřední hodiny o prázdninách 02. 07. 24  8.00 – [...]

    číst dále
  • 31. 5. 2024

    Vážení rodiče, 11. 06. 2024 (úterý) se od 16.00 [...]

    číst dále
  • 16. 5. 2024

    Vážení rodiče, dne 15. 5. 2024 jsem byl informován [...]

    číst dále
  • 7. 3. 2024

    Vážení rodiče, od 25. 3. 2024 bude zprovozněn formulář [...]

    číst dále
  • 26. 2. 2024

    1. tabulka - výsledky pouze našich žáků (ZŠ Sever) [...]

    číst dále
  • 12. 1. 2024

    Podmínky dotace (veškeré podrobnosti) naleznete na stránkách města zde [...]

    číst dále
  • 22. 11. 2023

    ZŠ Sever se přidává k jednodenní výstražné stávce v [...]

    číst dále
  • 26. 7. 2023

    Sraz prvňáčků před budovou školy: 04. 09. 2023 v [...]

    číst dále
  • 16. 7. 2023

    Vyučování ve školním roce 2023/2024 začne ve všech základních [...]

    číst dále
  • 16. 6. 2023

    3. 7. 2023 – 8.00 až 10.00 5. 7. [...]

    číst dále
  • 5. 3. 2023

    Rozhodnutí o přijetí k základnímu vzdělávání od školního roku [...]

    číst dále
  • 27. 2. 2023

    anonymizované výsledky žáků ZŠ Sever kompletní anonymizované výsledky všech [...]

    číst dále
  • 1. 2. 2023

    Oznamujeme Vám, že od 1. 2. 2023 z důvodu [...]

    číst dále
  • 30. 1. 2023

    Den otevřených dveří ve středu 5. 4. 2023 od [...]

    číst dále
  • 23. 1. 2023

    Přijměte pomocnou ruku odboru sociálních věcí (Hradec Králové). Obraťte [...]

    číst dále
  • 5. 9. 2022

    Nová adresa na přístup do internetové žákovské je https://bakalari.zssever.cz. [...]

    číst dále